dimarts, 28 d’abril del 2009

Obres a Cal Basibé

Avui han començat els paletes a treballar a Cal Basibé. No us podeu imaginar quina il.lusió em fa. D'aquí poc més de dos mesets viuré a Sant Martí. La casa necessita reformes, ara d'entrada només farem les que la butxaca ens permeti anar pagant, però m'imagino el resultat final, amb els anys i panys... i visualitzo un Cal Basibé acollidor, viscut, amb molt caliu. Tinc moltes ganes de viure a la casa de la meva família. Em tramet força, energia, sento que estic seguint un camí que he escollit, que ho faig per mi, i alhora em sento egoïsta i generosa.
Està bé tenir un bocí de felicitat de tant en tant!

2 comentaris:

Pol Asensi ha dit...

cla que si!

ANNAFS ha dit...

Qué bé! A l' estiu cap a viure a S. Martí. I aquest any sense problemes d' aigua...
Ara fa falta paciència, i a reformar la casa al vostre gust.
ptns